Moje konto
login:
hasło:
Praca

Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem działającym na rynku pieców i maszyn

Aleksandra Machońska
Technodat Sp. z o.o.
www.emrm.pl

  Rynek pieców i maszyn dla piekarni i cukierni w Polsce, pomimo kilkusetletniej tradycji, w pełni rozwinął się dopiero w latach 90' kiedy to powstanie wolnego rynku i konkurencja stworzyły podstawy do zmian organizacyjnych przedsiębiorstw oraz możliwości pozyskiwania inwestorów. Zmieniająca się sytuacja wymusiła na firmach zmianę strategii i odejście od orientacji produktowej. Jakość i cena są już głównymi atrybutami, zachęcającymi klienta do zakupu. Aby nie wypaść z rynku, producenci i dystrybutorzy maszyn piekarskich i cukierniczych przyjęli strategię zorientowaną na klienta i na jego maksymalne zadowolenie z oferowanych produktów i usług. Pozyskując klienta, przedsiębiorstwa starają się, aby nie był on klientem "jednorazowym" i zabiegają o utrzymywanie poprawnych relacji z odbiorcami. Z pomocą w tych działaniach przychodzi przedsiębiorstwom najnowsza technologia, a w szczególności dedykowane rozwiązania informatyczne w postaci systemów klasy CRM - Customer Relationship Management.

  Systemy klasy CRM wspomagają budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami, oraz znacznie upraszczają i usprawniają działanie firm. Poprzez możliwość dostosowania oprogramowania, przedsiębiorstwa otrzymują narzędzia dostosowane do indywidualnych potrzeb i stylu pracy. Wpływa to na wzrost efektywności działań i przekłada się na obniżenie generowanych kosztów. Jednakże, systemy CRM to również oprogramowanie wspierające zarządzaniem zapleczem technicznym firmy.

  Wielu producentów maszyn piekarskich świadczy usługi kooperacyjne poprzez wykonawstwo oraz wdrażanie rozwiązań technicznych w oparciu o dokumentację klienta bądź też projekty wykonane przez własne biuro konstrukcyjno-technologiczne. Dlatego też, niezbędna w ich pracy jest integracja systemów informatycznych z innymi aplikacjami. Z myślą o tych producentach zaprojektowane został specjalistyczne moduły, które obsługują integrację z dostępnymi na rynku systemami ERP, systemami branżowymi, np. wspierającymi projektowanie CAD/CAE oraz systemami typu Office.

  Producenci i dystrybutorzy wielokrotnie borykają się z problemem obsługi posprzedażnej maszyn piekarsko-cukierniczych i pieców, a także wymaganiami ewidencjonowania wszelkich informacji o tychże urządzeniach. Już nie tylko wytyczne i kontrole Urzędu Dozoru Technicznego oraz przepisy Dyrektywy Maszynowej wymagają od przedsiębiorstwa stosowania się do wyznaczonych procedur, ale zwiększająca się konkurencja na rynku dostawców maszyn piekarsko-cukierniczych wymusza wdrażanie skutecznych i sprawnych systemów zarządzania serwisem. Kompleksowe systemy do zarządzania przedsiębiorstwem oferują moduły do zarządzania serwisowaniem maszyn, które poprzez gromadzenie wszelkich niezbędnych informacji o obsługiwanym urządzeniu i jego serwisie, w połączeniu z modułem do kontaktów z klientem, zapewniają firmom szybką i profesjonalną obsługę, sprawne zarządzanie posiadanymi urządzeniami, bieżącą kontrolę ich stanu technicznego, a przede wszystkim dotrzymywanie terminów przeglądu i serwisu. System pozwala zredukować czas i wydatki związane z obsługą administracyjną, ujednolica dokumenty firmowe wpływając tym samym na poprawę wizerunku firmy.



Katalog firm
Ogłoszenia
najnowsze
miesiarka masz..
miesiarka..
dzielarka..
miesiarka ibis..
wałkownica z..
dzieże do..
dzieże do ..
dzieże do..
miesiarka mac..
wałkownica..
miesiarka masz..
miesiarki masz..
dozownik ..
zmywarka..
miesiarka masz..
wałkownice do..
mieszałka vmi..
mieszałka xun..
miesiarka masz..
mikser tekno..
Strona główna | Regulamin portalu | E-mail | Reklama | Kontakt