Moje konto
login:
hasło:
Praca
Aktualny temat  

Witam serdecznie brać piekarską ,mam pytanie odnośnie miesiarki spiralnej a mianowicie jakie są róznice między masz Gliwice a ibis może ktoś się podzieli wiedzą z doświadczenia bo jestem na kupnie takowej maszyny (wielkość jaka mnie interesuje to 320-350)z góry dziękuję i pozdrawiam.
autor: miczaj99
< - powrót do listy tematów

komentarze  dodaj komentarz

2020-09-25 15:16:55
 ja mam petroberto. ok 20 lat. Nie mogę złego słowa powiedzieć .
autor: W&W
2020-09-25 13:54:49
 Powiem tak, trzeba przemyśleć zakup bo ja mam 350 i łapa jest gruba itd a wiem że konkurencja ma 320 i łapa jest o 30/40% mniejsza i już lipa bo duże ciasta mieszają i im nawet pękła .. a na mam gruba łapę i też mieszam pełne kotły i nic się nie stało przez 15lat .. bo jak ktoś kupuje 250smr a chce zamieszkać Bóg wie ile i jakie to potem tak jest..
autor: Harakirii
2020-09-25 11:54:20
 u nas smr350 z 2006 bez awaryjna, jedynie części eksplatacyjne, mała sm60 z 2004 do tej pory bez problemów oprócz tego ze skrzynka z bezpiecznikami się już kruszy.. teraz kupiliśmy sm180 z 2019 i jest okej.. nigdy jakiś poblemow z nimi nie było. a swego czasu produkcja była duza.. lepiej kupic 2 masz Gliwice i robic na zmiane niż 1 diosne bo wyjdzie cie na to samo jak nie drozdzej >< ceny maszyn teraz do piekarni to jest wgl jakiś absurd i nie wiem kto kupuje nowe … chyba ludzie którzy w lotka wygrali i nie maja co robic...
autor: Harakirii
2020-09-25 07:11:56
 Jaka masz W&W miesiarke? Moze i masz racje, bo ja jestem rodzinna piekarnia, robie tylko na swoich 6 sklepow, moze przy produkcji x3 tego co robie by sobie nie poradzila, ale pewnie nigdy tego nie sprawdze.
autor: giggs
2020-09-24 20:37:52
 Obie awaryjne. Kuchenny sprzęt ,jedynie do małej produkcji .Tz produkcji rodzinnej .
autor: W&W
2020-09-24 13:27:49
 mam masz gliwice i dokupiłem teraz jeszcze jedna spiralke lux
autor: tomura1@interia.pl
2020-09-24 09:28:13
 Mam Ibisa miesiarke spiralna od Bartkowiaka, 7 lat, popsuły się tylko elementy które się zużywają. U Bartkowiaka masz maszyny po remoncie, ale miesiarki i ubijaczki trzeba przyznać, robi mega zajebiście. Ogólnie moim zdaniem Ibis najlepsze co robi to miesiarki do chleba i ubijaczki planetarne też polecam.
autor: giggs
2020-09-24 09:08:29
 Panowie a maszyny Bartkowiak ?
autor: miczaj99
2020-09-24 08:22:08
 Masz do cukiernictwa. Ibis do piekarnictwa
autor: marcel
2020-09-24 07:13:46
 My mamy Ibis i jest nie zawodna z masz mamy dzielarkę i piec gazowy i powiem krótko tragedia
autor: ginter53
2020-09-24 07:04:55
 Jedna i druga jest ok, bierz tą gdzie blizej serwis bedziesz miał
autor: waw13
  dodaj komentarz


Katalog firm
Ogłoszenia
najnowsze
do..
zatrudnie..
program..
rondo automat..
manotrad ..
rondo..
kemper st 75 a..
kemper spl 75..
erka 120 kg..
koenig mini..
mono gemini..
mono harmony ..
riehle ..
koenig ..
chłodnio-..
miwe roll-in..
miwe roll-in..
miwe roll-in..
matador md..
matador md 122..
Strona główna | Regulamin portalu | E-mail | Reklama | Kontakt